Höst, kyla och strepto

Det var trots allt inte så farligt när kylan kom, jag hade förväntat mig ensamma nätter i min kalla säng med min laptop fylld med sommarbilder som jag längtade efter, men nope, jag njuter, kylan känns skönt och ännu skönare är min käras varma kropp som värmer mycket bättre än vilken element i världen, plus att den pussar och kramar, bonus!

Ca tre gånger i veckan får jag himmelsk god mat, mat lagad med kärlek, resten av veckan äter jag knäckebröd och längtar mig bort till alla de goda smakerna som tar mig till himmelsriket. Jag avskyr att äta ensam och det är nog därför jag inte överanstränger mig för att laga något bättre än mina kära knäcke. Kanske nästa vecka byter jag ut
mina knäckebröd mot coscous...hmm... men det är ett stort steg så vi får se om jag vågar göra det.

Nu måste jag gå och göra något mer vettigt av min dag, få se om jag vågar engagera mig mer i min kära blogg, jag saknar den trots allt, även om den inte saknar mig.
Uppsi och hoppsi!
Årets höst känns underbart
Kyla och kärlek
Värme och mys
En glad Cita har skapats!

Kommentera här:

Ӂrets