KEDS <3

Ich bin in love! Jag har hittat mina nya älsklingar för 400:-, vill ha er nu! Men får nog vänta tills lönen kommer, är så sjuk shoppingssugen, jag vill ha nya klänningar,nya bikini, nya högklackade skor, med rejäl klack(!)(!) och kjolar, shorts, jackor, åhhh...nämn det och jag kommer att vilja ha det....

2 tentor kvar, sen sommarlov @ Pasta Basta med utekvällar i stranden och förhoppningsvis en eller annan resa....men först och främst måste en date fixas med min Renatis! Saknar ju sjuk mycket!!Nej, nu är jag för trött för att fortsätta, godnatt hemliga läsare, om du snor mina skor lär jag hata dig livet ut(!)(!)(!)!(!)
Jag tycker faktisk om dig
men jag känner mig lätt instängd
förlåt, men tack för att du förstår.
JAG VILL UT OCH SHOPPA!!!
Ikväll drömmer jag söt om mina skor
MINA OCH ENDAST MINA SKOR
Ӂrets