BMA förälskelse

image131
Jepp, sista laborationen imorgon, lungfunktion, sen är det tentadags*4. men fram tills dess njuts det av laborationerna med kamraterna. Vi är flitiga och glada och självklart tar jag med mig kameran och dokumenterar. Tyvärr orkar jag inte beskriva med ord men här får ni lite foto som beskriver hur vi underhåller oss i skolan.


Efter skolan, då det var så sjukt varmt ute begav man sig ut på en snabb, ca en timmes, shoppingsrunda och mina drömskor och väska inhandlades, åh ja, jag är en shopaholic och jag skäms inte över det!

Slutligen sovs det hemma för att sedan bege sig ut och handla mat, eller mat och mat, choklad, mjölk och kaffe. Ibland undrar jag hur jag lyckas överleva...
Imorgon har jag tvättid
Idag ler jag för värmen
för shopping
för bma
Godnatt
Kuriosa: jag blir knäsvag på hemlagad middag
1 Renata:

skriven

Heej!
Klart vi ska träffas snart!!Det är bara att slå en pling!!
Puss

Kommentera här:

Ӂrets