Seg men glad

Sitter i skolans datasal på fjärde våning, där endast vi bma och sjuksköterskor befinner oss, de andra befinner sig jämt på första, andra och tredje våningen, där känner jag mig som en främling, fjärde och femte våningen är mina hem i skolan.

Jag sitter och skriver riskanalys inför morgondagens labb, datan är seg som fan och därför bloggar jag medan den arbetar. Idag skinner solen och jag har klänning på mig, jag märker hur folk vänder sig om när jag går förbi och jag gillar det. Jag känner mig så oerhörd vacker.

Såja, nu har jag en annan data, denna var en snabbis och jag är redan klar med min riskanalys. Nu ska det iväg till Sandy för lite samtal och stanpromenad. Våren är här och det måste firas! Sen ska det hem och laga mat, diska och troligen ta ner flaskorna som fortfarande är kvar sen i fredags.


Dagens föreläsning var förvirrande och om du läser detta så har jag nog bestämt mig för att träffa dig och då ska du berätta lite grann om det jag läser, för att jag vet att du antingen läser det eller har läst det och jag behöver hjälp, så varsågod och börja plugga, du är min i hela 10 minuter och jag vill ha mycket från dig då!


Måste bara ha med Anders roligaste kommentar om k-värdet som man använder i formell för att beräkna upplösning av en miskroskop, observera att jag citerar


k är en konstant som vetenskap använder när formeln inte stämmer

Han är så underbar han. Såja gott folk nu avslutar jag dagens blogg, sitt inte hemma och njut, gå ut och njut av värmen, hångla, kyss personen brevid dig, han som sitter vid min sida ser inte så tokig ut och råkar faktisk vara bma student, han läser dock tvåan, hur vet jag det? Jo jag har mina knepp.

Kommentera här:

Ӂrets