Jag försöker...

,,och blogga lite oftare och förhoppnigsvis lyckas jag ganska bra. Gårdagens utgång i Cph var underbar, Joel gjorde oss sällskap och gissa vad, Tina fyllde år!! Grattis gusselott!! Det blev drinkar och sen tåg hem följd av taxi då bussarna hade slutat gå....även lite mys och gott införskaffades i tåget och hemma...Medioenamoradica!

Sedan jobbades det från 12-02:30 och nu är man äntligen hemma, bestämde mig för att cykla hem för att min cykel hade legat i centralen ganska länge och jag ville gärna behålla den ett tag till....inga ljus behövdes då det var ljust ute, jag lyckades t o m fånga in denna underbara bild av vår kära Malmö...
image188
Vem kunde tro att Malmö kunde vara så sjukt vackert!
Dagens sällskaper var ganska trevliga, jag insåg att en av de försökte foto mig och sedan kommer hans kompis och säger My friend thinks you are very beautiful, could he please take a foto of you, hahhaha, jösses, snacka om skämmigt, alltså hallå, hihi....Jag fick även mat och dessert från mina kära arbetskamrater och jag gjorde en kaffelatte med glass till mig själv, jag tog en powenap under min lunchrast och som sammanfattning var dagen lyckad, jag utförde ett utmärk jobb med alla mina bord och var jävligt effektivt. jag är stolt över mig själv och fick även bra beröm för dagens insats, nu ler jag =)

Men nu är det dags att sova, imorgon gäller det igen, och på söndag och måndag men tisdag är jag FRI. Idag känner jag mig generös så jag bjuder på denna aströtta bild på lilla mig...
                                                                 På söndag gäller det
Saknar
Drömmer
Kan endast sova med dig
Längtar
Gör du också det
<3
Psykome

Kommentera här:

Ӂrets