78-62-90

Tisdag morgon, Alex kommer hem. Vaknar tidigt för att möta honom i centralen, umgås och sedan dra vidare till skolan. Jag vet inte hur jag ska känna, jag vet inte hur jag ska berätta, jag är kluven.

Igår var det en bra dag, solen sken och det kändes som sommar, tills skuggan kom, då påmindes folket att vintret inte var slut, men snart, snart njuter jag av värmen, snart kommer framgången, den kommer nu.

Jag vill tacka både Sandy och Patrik för att ni bryr er så mycket, för att ni känner mig så väl, för att ni alltid försöker få mig på gott humör, tack för att ni finns för mig.

Tyvärr känner jag inte för att skriva mycket, jag behåller det hellre till mig själv, jag vill inte dela med mig, säkrast befinner sig tankarna hos mig, så min kära läsare, du får ursäkta mig men jag kan inte, jag vill inte, du är inte rätt människa, du är inte jag.

Om ni undrar vad som menas med dagens rubrik så ska det förklaras för er. De sägs att en kvinna har 90-60-90. jag har 78-62-90, hahhaha, fan vad onödigt det känns att skriva om det nu, men jaja, nu ska jag fixa mig för att sedan hämta Lenander. Ha en skön dag. PÖSShaj!
1 Patrik:

skriven

Im always there =) u know that Carmen ;) remember... if anything ^^ just say the word ^^

Kommentera här:

Ӂrets