Sjuk och ensam

För första gången på Gud vet hur länge är jag sjuk och ensam, det kanske är första gången jag är det också. Hur det känns? Inte så bra, jag vet inte riktigt vad jag ska syssla med och jag saknar tv:n. Just när man är som segast vill man sätta på den lådan och bli ännu segare för att sedan somna. Då jag saknar den har jag istället städat, diskat, fixat mat, tittat på film i datan, badat och spenderat en massa ego tid framför spegeln och kameran. Bildbevis? Alltid
image116
Igår lyssnade jag på brasiliansk musik, i morse sattes på en brasiliansk webbradio och nu har jag en spansk webbradio, kära los 40 principales, som jag som barn lyssnade på jämt och ständigt, åhhhh..kära Spanienlivet, saknar dig så oehört mycket. Förresten måste bara tacka för torsdagens besök av Amir och Gabriel, så, så söta!! Tackar så gott till er båda!

Nu ska det åter igen sovas i minst 15 timmar, jag känner hur de jäkla streptokockerna tar över min kropp, jag känner smärtan men jag tänker inte ge mig, inte än, jag kämpar i en vecka till!

idag trots mina streptokocker känner jag mig vacker
men jag saknar att ligga på ditt bröst
dina händer som vandrar upp och nerför min kropp
dina händer som smeker mitt hår
din röst som säger att du finns där för mig
dina ord som lugnar min smärta
dina armar som säger att jag är din

Kommentera här:

Ӂrets