En snabbis?

Ja, vi kör på det, en snabb uppdatering av tankar och känslor samt kommande event. Vi börjar med att berätta att nästa vecka färgar de och klipper mitt hår, jag har drömt om detta, jag var missnöjd men sen insåg jag hur snyggt det var, Top Model åter igen? Alltid.
Åh Tyra, I don´t wanna cut my hair!
But, sweety, I know that it would be hot on you, so cut it biatch!
But, Tyra, Tyra, please don´t!!!
Ja, kanske inte riktigt så, jag litar på mina frisörer, det återstår att se resultatet, jag lovar att jag sätter upp foto, oavsett hur det ser ut, förhoppningsvis blir det lyckad. Sedan om en vecka är det dags för minst 5 timmars övning av catwalk gående för att om en och en halv vecka gå min alldeles första catwalk visning. Visst, jag har gått tidigare, men räknas skönhetstävlingar som catwalk?

Jag lovar er bilder, dock vet jag inte när. Om ni undrar hur min diet går så ska jag säga att jag höll mig nykterist och celibat hela helgen, rekord! Dock små åts det choklad och en eller två chips, dåligt, dåligt, varför har jag ingen disciplin? Träning har det blivit ett stort ZERO av då jag inte får då mina kära streptokocker än inte lämnat min vackra kropp, dock har det bestämts för att köra yoga hela veckan, det där är ingen träning, det är streching, vad duktig jag är på att stava.

Tyvärr är jag rädd för att min diet förstörs den 30 april, det är då valborg och grillning med drickande i parken har bokats in om solen är på vår sida. Åhhh, jag är en jäkla alkosexlist, ja, jag hittar gärna på ord. Jösses, det blev ingen kort sammanfattning det där, jag som hade räknat med max tre meningar men tyvärr är jag sån, få fart på mig och jag lär inte stanna, som Duracel!
Jag är patetisk
Jag är fri
Jag ser framgången
Jag lyckats med allt jag vill
Jag vill ha den jäkla ansiktsbehandling!
Kuriosa: är sugen på en av de manliga catwalkmodellerna....
1 renata:

skriven

ååh vad söt du är på bilderna! jag hade aldrig sett dem!! såligt av dig! ;)

pussar och krya på dig!

2 Cita:

skriven

Tackar så gott! Uff, de bilder är asgamla! Hehe..jag får visa dig dem någon dag ;)

Kommentera här:

Ӂrets